مدير صندوق مهر امام رضا (ع) استان يزد در بافق:

از محل اعتبارات صندوق مهر امام رضا(ع) امسال سه هزار شغل پايدار در استان يزد ايجاد مي شود.


یزدفردا :مدير صندوق مهر امام رضا (ع) استان يزد در نشستي كه با حضور فرماندار بافق در ارتباط با بررسي مسائل و مشكلات جذب تسهيلات صندوق در اين شهرستان برگزار شد با اعلام اين خبرگفت: با توجه به پتانسيلهاي معدني و صنعتي بافق ، پيش بيني مي شود 10درصد از اين فرصتهاي شغلي در اين شهرستان ايجاد شود.
به گزارش علی عسکری از بافق:"مصطفي اعيان" افزود: براي ايجاد اين تعداد فرصت شغلي در بخش مشاغل خانگي تا سقف 50 ميليون ريال،مشاغل خويش فرمايي تا سقف 150ميليون ريال و در بخش مشاغل كارفرمايي تا سقف يك ميليارد ريال تسهيلات به متقاضيان پرداخت مي شود.
وي گفت: اين تهسيلات به صورت قرض الحسنه و باز پرداخت پنج ساله بدون سپرده گذاري در اختيار افراد واجد شرايط قرار داده خواهد شد.
مدير صندوق مهر امام رضا(ع) استان تصريح كرد: پارسال نيز با پرداخت 110ميليارد ريال قريب به دو هزاروپانصد فرصت شغلي در بخشهاي خدماتي،فني،توليدي و كشاورزي در سطح استان يزد ايجاد شده است.
فرماندار بافق هم در اين نشست از ايجاد بانك اطلاعات شغلي در فرمانداري اين شهرستان خبر داد و گفت: اين سايت با هدف تعيين ميزان بيكاري و جلو گيري از پرداخت نسهيلات مجدد به افراد با همكاري ساير دستگاههاي مرتبط با اشتغال، در حا ل تكميل شدن است.
"ذبيح ا... خواجه اي" افزود: در حال حاضر با توجه به پتانسيلهاي بالقوه در شهرستان بافق براي سرمايه گذاري در اين شهرستان 110شغل تعريف شده است كه افرادمتقاضي مي توانند براي انتخاب شغل مورد نظر و دريافت تسهيلات از طريق صندوق مهرامام رضا(ع) به سايت فرمانداري بافق به نشاني www.bafgh.g.u.ir مراجعه نمايند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا